matigol-commundo-evs.reismee.nl

matigol

Eenmaal aangekomen op vliegveld guatemala city, word je gelijk aangehouden door de douane. Ik werd meegenomen naar een aparte kamer en werd een uur lang ondervraagd en gecontroleerd of mijn verhaal klopt. Uiteindelijk werd ik vrij gelaten en niet eens 10 sec later werd ik weer aangehouden door de militaire en ondervraagd. ook zij lieten mij gaan en de 1e nacht hebben we in Antiqua geslapen. devolgende dag zijn we vroeg vertrokken en kwamen we om 14:00 in Xela aan en hebben we kennis gemaakt met onze gastgezin. Bente en ik sliepen beneden en Jorden en Mathijs sliepen in een huis achter ons. De gastouders waren echt super lieve mensen ze zorgde goed voor Bente toen ze ziek was, dit was super fijn aangezien ik en de jongens pas laat thuis kwamen van het project.

Het was in het begin zeer wennen bij Matigol. het is toch heel anders dan in Nederland. Als je een klas binnen komt dan zingen ze allemaal "Buenos Dias '' en dit doen ze dan met de hele klas en met veel vreugde, wat echt heel leuk is om te zien. Tijdens de sporten beginnen we met een spel die we gezamelijk doen, daarna word de groep verdeeld in tweeén. Er is een groep die altijd gaat basketballen en de andere gaat voetballen.

We kregen bij Matigol de opdracht om een week lang een Nederlandse spel te introduceren. Ik heb als spel pionnen roof bedacht. Het ging een beetje moiezaam.

Reacties

Reacties

lieske (Commundo)

Hai Pandu en anderen
Leuk om dit verhaal te lezen.
Dat je zo onder handen genomen werd door de douane?!
Maar jij bleef vast de rust zelve, toch?
Ben erg benieuwd naar jullie verhalen straks.
Sterkte met de laatste loodjes!!
Lieske

Yolande

Pandu wat een verhaal... slechte reclame voor de gastvrijheid en de liefde waar jullie daarna gelukkig meer van hebben gekregen. Super bedankt voor jullie inzet en tot snel met jullie life verhalen. Fijne laatste week x

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Commundo