matigol-commundo-evs.reismee.nl

Nog maar twee weken te gaan,...

Nog twee weken te gaan,...


Ondertussen zijn we al meer dan 2,5 maand in Guatemala. Ik heb het hier enorm naar me zin, met de kinderen, de cultuur, het team en de projecten. De eerste drie weken zat ik in een gastgezin waar de vrouw steeds voor mij en mijn companion kookte, iedere ochtend, middag en avond. Het maakte niet uit hoe laat of vroeg we uit bed kwamen. Het stond iedere keer weer klaar. Vanaf hier gingen we naar de projecten, eerst een info dag waarbij we de kinderen en de school voor het eerst te zien kregen. De week erna gingen we aan de slag met de kinderen. We hebben al die tijd goed nagedacht over wat we wouden doneren aan de school, kinderen en het project. Een paar weken erna heb ik ervoor gezorgd dat we konden gaan zwemmen met een aantal kinderen, we hebben 8 kinderen meegenomen naar het zwembad waarvan het voor maarliefst 7 kinderen het de allereerste keer was dat ze zwommen. De kinderen vonden dit helemaal fantastisch. We hebben onder andere heel veel hoolahoops gemaakt, 2 baskets voor de kleine kinderen die bij de normale baskets niet kunnen komen, prachtige nieuwe voetballen, basketballen, honkballen, keepers handschoenen en springtouwen gekocht. De gezichten van de kinderen toen ze het zagen vergeet ik nooit weer. Ontzettend mooi.

Reacties

Reacties

josan

Super bedankt voor het schrijven en bedankt voor de inzet! matigol4.

lieske (Commundo)

Goed bezig mensen!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Commundo